לנגר וליהנות מכל רגע מה לומדים בקורס נגרות

כמה פעמים בחיים נכנסתם לחנות רהיטים ואמרתם לעצמם – אני יכולתי להכין את זה הרבה יותר יפה? בשעות הפנאי, תמיד מצאתם את עצמכם עם מסור ביד וכל פעם שרק עלתה בקשה לחתוך עץ או ליצור מדף מתנה, קפצתם על ההזדמנות. אבל אף פעם לא היו לכם הכלים הנחוצים או ההכוונה הנדרשת לבצע עבודות נגרות בדרך מקצועית.

קורס נגרות בשרון

זה הזמן לעבור מתחביב למקצוע. גם אם לא תעבדו בתחום אלא תנגרו בשעות הפנאי, אולי תמכרו כמה מוצרים או תשדרגו את סביבת המגורים, חשוב לבחור קורס נגרות ברמה גבוהה המתרחש בנגרייה אותנטית המאובזרת בכל הנדרש, סביבה בטיחותית ונוחה לעבודה. כמו כן, לימודים אצל נגר מנוסה ומיומן עם סבלנות אין קץ שיוכל להנחות אתכם בדרך, לייעץ, להנחות, להנחיל את הידע המעשי ולתמוך לאורך הדרך.

קורס נגרות נשמע לכם כמו רעיון טוב כחוויה לעצמכם? כדאי להבין מראש מה לומדים בקורס. לפניכם מידע מעשיר על קורסים אלה.

בחרו קורס בסגנון שלכם


יש מגוון רחב של קורסי נגרות וחשוב לבחור את הקורס המתאים לכם ביותר. קיימים קורסים של יום אחד שיתנו לכם טעימה מהתחום, תיחשפו לעולם העץ ונפלאותיו, עבודה נכונה עם הכלים ועם עצים שונים. קיימים קורסים של 12 מפגשים עשירים יותר במסגרתם תוכלו ללמוד עבודה עם העץ עם כלים ידניים וחשמליים ומכונות נפוצות בעבודת נגרות. למי שמחפש תכנית מקיפה ומקצועית – מסלול שנתי המרכז את כל תחומי הנגרות בקורס אחד של 220 שעות אשר יקנה לכם את המיומנות לספק עבודת נגרות מהזמנת הלקוח ועד המוצר המוגמר. בנוסף, ישנם קורסים קונספטואליים המתמקדים בנדבכים שונים של התחום. לדוגמא: בניית מבנים מעץ, בניית סירות, בניית פרגולות ודקים וכדומה.
קרוס נגרות

מעיבוד ועד עיצוב

טכניקות העיבוד הרבות שקיימות בתחום קריטיות לקבלת התוצר המבוקש. במהלך קורס נגרות, יילמדו שיטות עיבוד שונות לפי סוג העץ, המאפיינים והתכונות הייחודיות שלו. יש הבדל משמעות בין עץ גושני ללבידים מצופים בפורניר. כמו כן, לומדים כיצד להפוך משלב הרעיון לשלב היישום. הסקיצה שתוביל בסופו של דבר. המטרה היא שבסופו של דבר תוכלו לייצר בעצמכם רהיטים. כולל החלקים המשלימים כמו פרזול, חריטות אמנותיות, כיפוף, הדבקה, צביעה הכל תוך שילוב בין עבודות נגרות מסורתיות לעבודות במכשור מודרני וכן הרכבה של מבני העץ ופריטי העץ.

הפרקטיות קובעת

חוויית השימוש והעבודה בסטודיו חשובה להנאה ולהצלחה. בדקו שהקורס מקנה לכם הכרות פרקטית עם כלים שונים, מבחירת כלי העבודה המתאימים לפריט המבוקש דרך תחזוקה של הכלים והמכונות. השחזה, ליטוש, עבודה לפי כללי בטיחות והתמודדות עם הכלים והסקיצות – שרטוט טכני, וכדומה. כמו כן, לומדים לתמחר נכון מוצרים – אם תקימו בסוף עסק, כדאי שתדעו כמה כסף לגבות על העבודה. בחרו סטודיו שמחד, יכשיר אתכם לעבודת עץ אמנותית ומסחרית ומאידך, יסייע לכם לבטא בעץ את טביעת החותם האישית שלכם.

דילוג לתוכן